عشق ناشناس
عشق ناشناس
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

نام من  عشق است   ......

                                                           می شناسیدم؟؟

زخمی ام زخمی سر باز......

  می شناسیدم؟?

با شما طی کرده ام راه درازی را

خسته ام!...........خسته!!

می شناسیدم؟؟

این زمان گرچه ابری پوشانیده است رویم

من همان خورشیدم.............

می شناسیدم؟؟

این چنین بیگانه از من رو مگردانید

در کف فرهادشیشه من نهادم!من

من شکستم بیستون را!من

من همان مهربان سالهای دورم

رفته ام از یادتان یا.....

می شناسیدم؟؟

نام من  عشق است ....

می شناسیدم...

 



نظرات شما عزیزان:

orkide
ساعت10:24---15 بهمن 1390
سلام دوست عزيز.واقعاوبلاگت عاليه.درصورت تمايل ميتوني من ولينگ كني. ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: